vendredi 17 mai 2013

Ο ΧΡΟΝΟΣ

LESZEK MOZDZER
LARS DANIELSSON
ZOHAR FRESCO


THE TIME 

Gdansk 2005

 


Leszek Mozdzer........piano
Lars Danielsson.......double bass, cello

Zohar Fresco............percussion, vocals

1. Sortorello
2. The Time
3. Easy Money
4. Suffering
5. Asta
6. Smells Like Teen Spirit

2 commentaires:

Anonyme a dit…

Τρία (σχόλια) σε ένα:

MÉDITERRANÉE:
Εικόνα, λόγος και μουσική σε τέλεια αρμονία.
Ναι, είναι μια ταινία-ποίημα.

ΑΝΑΜΕΣΑ:
Η εκπληκτική στιχομυθία του Γκοντάρ μου έφερε στο νου τους στίχους του Ελύτη:
«Κάπου, ανάμεσα Τρίτη και Τετάρτη
πρέπει να παράπεσε η αληθινή σου μέρα».

Ο ΧΡΟΝΟΣ:
Ευχαριστώ που γεμίσατε μελωδία το πρωινό μου, όσο καταγινόμουνα με την καθημερινότητά μου.

Επιτρέψτε μου να σας χαρίσω κάτι:
http://www.youtube.com/watch?v=WJcv18IyvKM

Και κάτι ...μέιντ ιν Γκρις:
http://www.youtube.com/watch?v=mVN_ZLYJZ50

κ.κ.

LOCUS SOLUS a dit…

@ κ.κ.

Χαίρομαι που σας "μιλούν" οι επιλογές μου.
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ευχαριστώ -κυρίως!- για τα δώρα σας.