lundi 10 mars 2008

ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ


ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΖΟΥΛΗΣ

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΘΟΣ ΤΟΥ ΚΟΡΜΙΟΥ

Σιτεύονται λέω οι νεκροί με χνότα σιτηρών
και γυρεύουν σε καταδύσεις μυρουδιάς
τη γλώσσα τους

Κι άξαφνα στα καπούλια μου
ωθούνται λέξεις που ζουν στα θνησιμαία
όπως όλοι μας και ιδίως οι ποιητές
με τα κοράκια που τους τρώνε τα υπογάστρια
κι ανεβαίνει απο τα ανόργανα η φωνή τους

Κάτω ο τετρακέφαλος καιρός
με το κορμί μου στις κλειδώσεις του
γεμάτο μούσκλια και λειχήνες

για φάρμακα φυτών και ποιητών

Τότε απο τα βάθη μου πρώτη φορά κατάλαβα
γιατί το κοράκι είναι το άνθος του κορμιού
κι άρχισα να το χαϊδεύω

χωμένος στην ερωτική ομίχλη του θανάτου μου



ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΖΟΥΛΗΣ

Απο τη συλλογή ΑΜΦΙΒΙΑ, εκδ. Εγνατία, 1980


2 commentaires:

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ a dit…

@locus solus
Καλημέρα!
Τι μου θυμήσατε, και 'γω προσπαθώ να το ξεχάσω!

LOCUS SOLUS a dit…

@ άνθρωπος χωρίς ιδιότητες
Γιατί να το ξεχάσετε; Όπως θα 'λεγε κι ο Μπρεχτ, όλοι μας έχουμε ένα λαμπρό μέλλον πίσω μας...

Μη με παρεξηγείτε, μόλις επέστρεψα απο το No country for old men !
Σας χαιρετώ!