dimanche 4 mai 2008

Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ ΧΟΡΤΟΥ


ΤΙΤΟΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ

Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ ΧΟΡΤΟΥ

Προσπάθησα κι εγώ από παιδί ν' ακούσω τον ήχο του χόρτου που μεγαλώνει. Δεν ήσαν πολλοί εκείνοι που έλεγαν ότι είχαν ακούσει αυτόν τον ήχο, αλλά το βεβαίωναν με ύφος τελείως πειστικό. Επειδή ντρεπόμουν, το προσπάθησα κρυφά. Ώσπου κάποιος μεγαλύτερος με κατάλαβε και μου είπε πως αυτά είναι παραμύθια, πως χάνω τον καιρό μου σε ανοησίες. Έτσι, τα παράτησα κι έπεσα με τα μούτρα σε πράγματα σοβαρά. Άλλωστε παρά τις προσπάθειές μου δεν είχα ακούσει απολύτως τίποτα.

Τώρα τελευταία βλέπω αρκετούς ανθρώπους, ενήλικες και με θέση στην κοινωνία, να υποστηρίζουν πως αυτός ο ήχος πράγματι υπάρχει και πως αυτοί τον άκουσαν. Μερικοί, μάλιστα, το γράφουν και σε ποιήματα. Είπα, λοιπόν, να προσπαθήσω πάλι, αλλά του κάκου. Φαίνεται πως η ακοή μου δεν είχε ποτέ την απαιτούμενη οξύτητα.


ΤΙΤΟΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ
Από τις ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΣΧΕΔΙΕΣ, Κέδρος 2006


6 commentaires:

Anonyme a dit…

Αγαπητέ, καλήν ημέρα

...En el sitio donde el sueno tropezaba con su realidad./ Alli mis pequenos ohos.

No preguntarme nada.He visto que las cosas/ cuando buscan su curso encuentran su vacio.
(lorka,ο ποιητής στη νέα υόρκη)

Μα όπως πολύ συχνά συμβαίνει (σε μένα τουλάχιστο):
τρεις
λέξεις
όμως
δυο
μόνο
φτερά
(Εγγονόπουλος)

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ a dit…

Αγαπητέ locus solus,καλησπέρα σας.
Το ποίημα αυτό γράφτηκε μετά τη δήλωση υποστήριξης του Κώστα Σημίτη (01.04.2000),προφανώς.

LOCUS SOLUS a dit…

@ melen
Σας χαιρετώ και σας ευχαριστώ για τους όμορφους στίχους που μας κουβαλήσατε. Αγαπώ πάντα τον Εγγονόπουλο και κάπου κάπου τον Garcia Lorca. Σήμερα - to be honest! - με χαροποίησε περισσότερο το σπανιόλικο δώρο σας.
Να μας έρχεστε συχνά!


@ άνθρωπος χωρίς ιδιότητες
Λέτε γι'αυτό να μου άρεσε τόσο πολύ;

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ a dit…

@locus solus
Αγαπητέ μου, όλα είναι δυνατά σ'αυτόν τον άτιμο τον κόσμο!!!!
Σας ξανακαλησπερίζω.

Φαίδρα Φις a dit…

τι όμορφα που δεν υπάρχει κάτι σαν ποίηση αλλά μόνο ποίηση και τίποτα άλλο...

καλημέρα

LOCUS SOLUS a dit…

@ φαίδρα φις
Την ποίηση τη "φέρνουν" οι αναγνώστες και κάθε αναγνώστης βρίσκει την ποίηση που του αξίζει...

Σας καλησπερίζω με χαρά!